en klapp på rumpan och du är innystad i ett kärleksdrama

att bli fast i något och inte komma ut är jobbigt. när man verkligen försöker att glömma och vända sig om och gå ramlar man ännu en gång av svaghet. ah, man är rätt svag när det väl gäller att stå med båda benen på jorden. utåt är man en stålkvinna, men innuti är man gjord av någon rinnande sörja.
jag och andree har bråkat en del nu. senast var ett rätt rejält gräl i fredags. man blir ganska nere när sånt händer. vi är i alla fall vänner nu och har löst allt vilket är väldigt skönt. ibland önskar jag bara att det kunde bli som det var förut.

i fredags så hade jag planerat en rätt cool och soft kväll hemma framför TVn med min fader, men icke. pappa var först nere på krogen och sen tog han med sig pizza hem och jag smällde i mig en hel. min mage stod ut som världens badboll sen. när man äter för mycket så ser man gravvi ut och då vet man i alla fall hur man kommer se ut under 9 månader någon gång i sitt liv.
efter ett tag kom min vän fjorden och hon va uppklädd och hade planer på en vild festnatt. okej, jag fick göra mig iordning på 10 min och fjorden var superstolt för att hon fått med mig på 5 röda. vi åkte bil med någon okänd man ut till getterön. utan att vi visste ordet av så var vi på fest hos en välbekant herre vid namn viktor. det var bara killar när vi kom och det var rätt trevligt. haha! träffade isacs vän Ludde, som är 21. trevlig kille det där! efter någon timme kom ju bomben (ordagrant). en biiiiig girl som var sjuuuukt kaxig och vi startade en fight. jag är glad att hon inte tappade kontrollen och slände sig på mig, för då hade jag blivit totalmos. att vissa människor kan vara så grymt kaxiga förstår jag inte. stackars brud att hon inte förstår att man inte får några vänner eller killar när man gör sig oomtyckt på ett sånt sätt. hennes ena "vän" var ju inte så mycket bättre hon. undrar egentligen om hon någonsinn har läst en modetidning eller om hon handlat kläder sen tidigt 90-tal. herregud alltså! vissa 90-tals saker kan ju vara rätt snyggt, men ett par urtvättade stretchjeans, en mellanstickadpolotröja (som visade varenda bilring) och ett skärp med rosa stenar (på spännet) känns lite halvt ute. ni måste egentligen se det för att förstå katastrofen.
jag och fjorden lagade en dörr som gått sönder (sen tog den kaxiga idioten sönder den igen när hon skulle öppna den. SUCK!). vi kände oss rätt duktiga ändå. jag dansade bugg och det var jätte skoj. jag och niklas var lätt bäst. hahahaha! jag knäcker mig åt hela kvällen. vi gick precis när idioten blev utkälld för att röka inne. såklart var det jag och fjorden som skvallrade. rätt åt henne! ville bara kläcka ur mig något grymt dumt och satt och smidde planer på hur det skulle gå till, men tyvärr sattes ingen i verk.

på lördagen vaknade jag och var iprincip halvdöd. konstigt eftersom att jag endast drack en cider och en hemmagjord öl. antar att ölen var gjord på något konstigt sätt så att man blev grymt bakfull även fast att man inte blev full på den. märkligt...
jag låg i sängen ända till andree mötte mig när jag var på väg till honom. jag orkade inte ens byta kläder. kände mig räääätt sp fräsh. tur att andree är så överseende med mig. han lät mig till och med sova i hans säng i typ 1½ timme. hur underbar är man inte då?! han satt iofs och skrattade för sig själv åt rocky (som jag uppfattade som hocky i min sömn så jag blev lite fundersam). jag mådde illa heeeeela dagen och det kändes som att jag skulle spy upp det lilla jag fått i mig. när jag väl låg där i sängen hos andree fick jag ett sånt sug efter en fet köttbit och sen kunde jag inte sluta prata om cheesburgare. jag drömde till och med om det! andree fick nog och körde mig till donken. underbar grabb det där! sen tillbringade jag kvällen med min fader och dator. fotboll blandat med film och innan det var det robinson. jävla christian idiot. falska svin!

idag har jag mått illa till max så jag funderar på om det är något fel på mig. har inte gjort något annat än att ligga i sängen, ligga i en solstol på altanen i linne, sitta i fotöljen framför tvn och prata med ellen som kom på besök. satt ännu en gång på altanen dock med farmor&farfar + pappa + isac och drack kaffe och åt digestivekex och nu har jag förflyttat mig till sängen ännu en gång. mår lika illa fortfarande och jag funderar allvarligt på hur middagen hos farmor ikväll kommer sluta. kanske kommer det ligga i en pöl i toalettstolen istället för i magen. åh, gud! kan inte ens prata om det för då mår jag bara ännu mer illa. nu är jag även kissnödig för 8 gången idag. tyck liiiite synd om mig i alla fall (A)


min nya stil. tycker att det passar sig nu när våren kommer. kanske blir lite mer populär då som på den gamla goda tiden. inte konstigt att man fick mer ligg då än nu, för där såg man ju ganska inbjudande ut. right?




why are you begging?
it was you who ended this
don't come running
it's too late
i need to fly by myself a while
you say "i think I know how you feel"
and I reply "I don't think so at all"
where did we go apart?


Kommentarer
Postat av: Dedu ;)

Snygg , fick kvälvningar när ja såg dig :O

Fjortisen nr. 1

2009-04-05 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0