akuten akut

åh! jag blir så trött och orolig! mormor ringde nyss och sa att de har åkt in till sjukhuset med morfar. världens piggaste 65 åring, men helt plötsligt blir akuten akut. jag hatar sånt här! jag är inte på humör alls så jag skriver inget vidare. paula kom till salongen idag för att titta ut färg till vilket löshår hon ska ha. på fredag ska jag börja sätta i det. ska bli kul!

stockholm på måndagen v 15 med min kära vän elin. dricka vin, bada bubbelbad, shoppa, fika, gå på museeeum och ha allmänt kul. åh jag längtar!

dagen började okej, men slutade i skit. för tillfället hatar jag allt. moget som fan, jag vet!


jag och elin på babyshambles i Glasgow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0