you better watch out

jag ligger i min säng och gör en power point inför visningen på måndag. jag börjar bli lite nervös, för jag ska presentera allt osv. tänk om det gåråt  helvete totalt. jag kommer dö då! vet inte vad jag ska ta på mig. man måste ju vara lite fin i alla fall :S

jag håller också på att leta upp ny musik. går väl sisådär. ska hitta någon bra film också. går väl också sisådär.
jag nöjer mig för tillfället med swollen members. ingen ny musik, men helt goooo! de har gjort låtar till skullcandy. i alla fall så tycker jag att ni ska ge dem en chans. de har goa låtar faktiskt. man bli glad och så får man självförtroende av dom. haha man känner sig grymt häftig! om du har en dålig dag eller hatar dig själv, så kör på swollen members. de lyfter upp din vardag till hööööga höjder!

jag hittade min älskade kalender innan också. har ju knappt kunnat leva utan den, men nu är det lugnt igen. nu kan jag andas och flytta över min börda från mina axlar till den rosa boken som kallas mitt liv.  snart ska jag börja baka en kladdkaka och så kommer ellen hit och tar en mumsbit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0