year by year in a mess

jag känner mig inte okej. kul att inleda året med att vara sick! nej, nej, nej!

ni kanske har märkt den nya designen på min blogg. jag kan erkänna att det är (tyvärr) inte jag som har gjort den. (även fast jag gärna hade velat kunna). det är Amanda (amandadahlbeerg.blogg.se) som har gjort den. klicka in på hennes blogg och läs om bruden! hon kanske kan hjälpa er på traven om ni har några blogg problem ;)


nu ska jag fixa lite mer på mitt rum och så väntar jag på att mamma ska komma hem med det fula pusslet som hon har köpt. haha jag och ellens pusselkväll ikväll.

förresten så tänkte jag ge er lite musiktips. detta är banden som spelas konstant ur mina högtalare
 band of horses, bonobo, damien rice, david gray, elin sigvardsson, elliott smith, gentleman, guano apes, jamie T, miss li, Norah Jones, Oh Laura, Pixies, Radiohead, Sigur Rós, Svenska Akademien, Thomas Rusiak




jag dör för jag har ont i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0