våldtäkt

okej! vad är det för fel på människor? jag läste en artikel på aftonbladet om att det var en läkarstudent som inte fick fortsätta sin utbildning.varför? jo för att han har våldtagit sin polares 14åriga brorsa medans han låg och sov. seriöst, vem skulle vilja ha den idioten som läkare? han dömdes till vård istället för fängelse och det måste ju ha någon baktanke? okej, alla förtjänar några andra chanser, men sexuella övergrepp är lite för grose för min smak. en som har mördat någon.. hm.. det kan vara olika anledningar till det, så alright, då ska det vara en jävligt "bra" anledning till att ha dödat. sexuella övergrepp anser jag som en helt annan sak. ett mord, okej personen lever inte mer, men vem skulle vilja leva med en söndrig fitta/anal och minnen av en äcklig människa som svettandes håller fast en? jag skulle nog hellre blivit mördad än att leva med en sån händelse. OM det nu skulle hända så måste man vara stark och göra det bästa av situationen. jag menar inte att jag skulle tagit livet av mig om jag blivit sexuellt utnyttjad, men bara det jag varit med om har satt spår, så vadfan skulle inte en våldtäkt göra då?
tillbaka till denna idiotiska 24-åriga kille som anser att han skulle kunna vara läkare. han har säkert ändrats , men en gång våldtäktsman - alltid våldtäktsman. grejen är att han gjorde det mot en minderårig också. tryggt att lämna sin unge till honom. no no no! han kanske är en grymt gullig kille, vad vet jag, men något har fått honom att beröva den här stackars killen sin anal och mun. om man är gay så är man, men man kanske ska få välja själv vem man vill ska knulla skiten ur en? det anser jag i alla fall. usch dessa äckliga övesexuella fula människor (killar & tjejer) som våldtar. om de bara kunde hitta någon att utföra sina sexuella drifter på. antagligen är de ugly as hell och får aldrig till det och så tänder de säkert på grovt dirty sex. jag anser att de i så fall ska gå med i någon sadistisk sex klubb. där får de nog utlopp för sina hungriga våldsamma lekar.


här är mitt rum. :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

va mysigt du har fått de! kommer snart till dig gumman, saknar dig massssssooor! LOVE / f<3

2009-01-13 @ 15:48:02
Postat av: Jennifer

Åååh, vad fint ditt rum är :) Precis som du, och inlägget är helt rätt.

2009-01-21 @ 22:14:24
URL: http://kirbymaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0