we do what we need to be free

jag drömde en så läskig dröm! jag hade någon speciell internet sida och så i min gästbok hade folk kommenterat "god jul jävla hora!" och lagt in papparazzi bilder på mig när jag stå naken i mitt nya rum. det var även bilder som jag tagit när jag var mindre, men raderat. sen gick jag ut på stan och helt plötsligt var jag i sthlm och där var ett stort tåg med människor som protesterade mot mig. de tog fast mig och tog på mig överallt. massa händer som drog i mig, smekte mig, stog mig så att mina kläder åkte av. jag försökte slå mig fri. jag gjorde verkligen allt för att bli av med alla händerna som fanns på mig. jag vaknade av att pappa viskade hejdå (han ska nämligen till USA) och jag tänkte bara att nu är det slutet. nu dör jag, men så vaknade jag. det var den läskigaste drömmen hittills i år.

jag läste precis på aftonbladet om en brud i Texas som beodrat sin pojkvänn att mörda hennes familj. varför? jo för att föräldrarna inte godkände pojkvännen. de sköt mamman och pappan och hennes 13 åriga lillebror. den andra lillebrodern, som var 8 år, högg de ihjäl med ett svärd. det var pojkvännen och hans kompis som gjorde de skulle dölja det genom att tända eld på huset, men pappan hade överlevt och sedan pekat ut vilka de var. de fick inte dödstraff för att de erkände att de var skyldiga, men troligtsvis kommer de att få livstids fängelse. bruden som låg bakom det fick också livstid.
hur fan kan man vara så jävla hjärtlös? visst, nu kanske man inte direkt vet hela sanningen, men att döda sina föräldrar och så brutalt? det känns väldigt väldigt fel! man måste ju vara sjukt dum i huvudet som gör så, för vafan om de nu betydde så jävla mycket för varandra så kanske de borde ha rymt eller något istället. båda fick ju (antagligen) livstids fängelse och när kommer de kunna träffas då? neeeeeever! hon är 17 år.. lika gammal som mig och kommer spendera resten av sitt liv i fängelse. shit, inget sex (om hon nu inte blir lesbisk), inga roliga fester, inget kul jobb, inte shoppa, inte resa eller något. fy fan vilket liv hon måste få. hon gjorde allt och lite till för att bli fri från sina föräldrar. hur fan kan man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0