vi lämnade allt i hopp om ett bättre levnadsbröd

they say you need someone
to be the person you want to be
they say you have to have all those things
to smile again
they tell you how you can stop eating
because you are too fat
you need to be the person
they want you to be to get lucky ones for all
with a fake smile on your lips
in too small clothes
oh they say you are beautiful
but you scream inside
would you do everything to be one of them?

mitt rum är fullt av tända ljus och jag lyssnar på nostalgi musik - good charlotte! åh, jag älskar fortfarande de låtarna. de förklarar så bra hur jag var och hur jag kände för sisådär 5-6 år sedan. ibland är det bra att minnas och ibland  är det lite värre. just nu är det ganska komiskt. hold on är den bästa av alla. eller bästa och bästa, men texten fick mig nog att vakna upp och flyta upp till ytan. mitt liv har präglats av olika låtar. tack gode gud att jag kan lyssna på dom utan att dö. dock sitter jag och lyssnar på hold on för tillfället och tårarna rinner. shit, det är en känslosam låt, även om man inte har några band till den. we belive är också grym.


visningen vi hade igår gick helt okej. den var lite kort, men det gick bra. människorna som tittade var sjukt torra också, men det gick bra. det gick okej, men det gick bra. hur förklarar man mer? jag tycker okej/bra passar in på våran visning. jag är dock mycket nöjd med modellerna.
här kommer några bilder, men ni lär få se fler senare :)


1. Adam innan visningen, fast med sina kläder på sig. han tillhör Skate or die
2. Jennie innan visningen. hon tillhör framtidens brat
3. alla modeller samlade precis efter visningen
4&5. min och tabitas ena rockmodell Emma.
6. min och tabitas andra rockmodell fredrik.
jag är super nöjd med deras smink och hår. vad ni inte ser här är att fredrik har en vit effekt på sidan.


jag har börjat skriva dagbok och skulle leta upp en bok som passade. hittade en bok som jag skrivit i år 06. i den står massor av dikter. tänkte skriva någon vissa dagar. om jag nu inte kommer på någon annan att skriva imellan :)

spretar med armar och ben
står på alla fyra
känner lukten av dig (it was all just a lie)
känner illamåendet komma
vet att något är fel
men vad? (stupied bitch)
finner inga ord för vad jag känner (its a game)
du spelar ett litet spel
som med alla andra
komma så långt in du kan
och sen lämna
sen bara lämna en till att långsamt
ruttna innifrån
känner mig varm innuti
hör dig stöna fram
"du är fucking underbar" (men jag vet att det är en lögn)
just då tror jag att det är sant (jävla idiot)
men sen vet jag att allt bara var ett spel
ett spel för att få mig på fall
för att sedan lämna mig i askan av ett sönderbränt hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0