vi har något att reda ut

andas lollo, andas! visningen gick bra, men som jag skrev så hände något som är så typiskt mig. på genrepet missade jag catwalken med foten och skrapade upp framsidan av benet och det slutade inte att blöda. nu ser det fucked up ut! snyggt snyggt! blir alltid skadat på ett eller annat sätt.
efter visningen så åkte vi (pinsamt nog) ut till björkgården. jag och ellen kom in gratis eftersom att vi var med på planschen. det var kul att dansa och det var kul att prata med vakterna. det var ungefär det som kvällen där bestod av. vi åkte hem vid halv 1 med kimmie. en näraintilldödenkörning! campino stod på tur och ja, där träffade vi tomaZ och hans vänner. det var ett trevligt möte. jens och erik kom också och jag, angus, jens och erik gick hem till den sistnämnda. vi kom hem på natten någon gång och drack tee. jag sov nog ca 30 min.
jag har färgat håret idag också om ni ville veta. löshår är beställt också, så det kommer snart! wihooo!
när jag hade fikat med en jäkligt snygg jennifer åkte jag buss hem (HAHA) och sen åkte jag direkt ner på standens torg för att köpa lite stuff med mamie. vi gick till bokia och köpte andra boken i Twilight serien. dock ska jag läsa den på engelska. får väl se hur det går. haha! efter detta gick vi till FACE och köpte lite kläder. eller rättare sagt en kofta och ett par mysisar. tack moder! hittade också ett par gryyyymma stövlar, men då får jag fjäska lite för pappa när han kommer hem från tyskland.
nu har jag nyss käkat hos min farmor och farfar. snart kommer erik och vi ska dra till fjorden. party? yeeeeppppp!



här är det fina såret på mitt vänsterben. 


byxorna från Oddmolly

tröjan från Lexington

Kommentarer
Postat av: Jennifer

"jäkligt snygg jennifer åkte jag buss hem (HAHA)", taaack och att iQ:n sitter i hårfärgen har jag veeerkligen bevisat fel nu, lika jävla korkad som alltid ;) <3 och jag bara gillar det :) och jag gillar dig, vi borde ses oftare.

2009-02-03 @ 21:35:48
URL: http://kirbymaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0