you scream

alright! kalla mig gärna avundsjuk, men jag blir lite trött på allt snack om en urtråkig stockholmsbrud kallad blondinbella. jag vill också bli känd, men någon måtta får det väl ändå vara på hur uppmärksamhetskåt man är. hon säger själv att hon inte är intresserad för mode, men ändå ska hon starta en egen klädlinje. fuck off blondie, jag skulle passat mycket bättre med ett eget märke!

nog om den bruden och så hoppar vi vidare till en annan uppmärksamhetskåt brud kallad lollo. och ja det är jag! mina dagar blir bara tråkigare och tråkigare! finns inget att göra när man är sjuk. jag stickar fortfarande på halsduken och jag gav upp efter ett tag när det gällde klänningen. behövde ändå köpa flisifix.
för övrigt så har jag lite saker inplanerade faktiskt. sista helgen i februari så ska jag och min moder åka till sthlm. hon ska träffa vänner och jag ska umgås med becca. ska förövrigt shoppa en del också. om det blir som planerat. jaja, biljetterna är bokade och går inte att boka om. tack och lov! i agusti så ska jag med pappa på en stor mässa i köpenhamn. kommer inte ihåg vad den heter nu men det är med massa olika saker.. t.ex. kläder, skor och bla bla. det ska bli kul!

egentligen är jag inte friskare, men jag måste komma ut lite så jag ska till skolan imorgon. det är ju faktikst bara en liten stund. om ni är intresserade så kan jag ju säga att jag intehar varit utanför dörren varken fredag, lördag eller söndag. idag tog jag tag i mig själv och öppnade altandörren för att ta ett andetag och sen konstatera att det var kallt och gick in igen.


det viktiga är att känna sig stark, inte att vara stark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0