the wet girl

nu sitter jag här i en handduk. man skulle kunna tro att det ser ganska sexigt ut, men om jag ska vara ärlig så ser det nog inte så sexigt ut. en positiv sak är i alla fall att jag är ren. jag har nämligen precis duschat och jag har en tendens till att inte torka mitt hår efter, så nu rinner vattnet ner för min rygg och gör en stor fläck i fotöljen jag sitter. det kommer se ut som att jag har världens rövsvett! tur att ingen kommer på besök inatt då.. eller någon natt... för jag är ganska ensam just nu i dessa tider. så här sitter jag i en handduk, ganska ensam, på en stol. finnarna jag har skyller jag på den där perioden som inte alls är så kul. det är i och för sig den perioden där man som tjej verkligen får klaga och tycka synd om sig själv. (jag antar att jag borde vara i den hela tiden då). killar förstår inte vilken smärta man genomlider (dock lider inte jag så mycket för tillfället för jag har precis avslutat detta repiterande helvete) och vi ska ju inte ens prata om blodförlusten! när ni blir skjutna killar.. då kan vi snacka!! då kanske ni förstår hur otroligt ounderbar dessa dagar är. vi måste genomlida dessa en gång varje månad (om man nu inte bär på en fet mage som senare blir till en slapp säck). jag tycker att ni ska vara ganska glada killar, för ni slipper ha ont, ni slipper förblöda, ni slipper känna er feta och fula (på grund av en ljuvlig bebis) och ni slipper trycka ut en ca 2 kg tung klump. jag tycker att ni ska vara lyckliga med att få stånd i lite oönskade lägen, att inte kunna skylla dåligt humör på något och jag tycker defenitivt att ni ska vara glada att ni slipper trycka ut en 2 kg bebis från erat könsorgan. dock hade det (hemskt nog) sett ganska kul ut! haha!! jag tror att jag ska sova nu innan jag skriver något ännu dummare än vad jag redan har skrivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0