the way to love anything is to realize that it might be lost

jag vaknade för 15 min sen och nu har jag lite bråttom. isac (min bror) ska nämligen tävla i skateboard och jag känner att jag borde vara en bra syster och titta på. han tycker väl att det är sådär att mamma, pappa och jag ska åka dit, men sånt får man faktiskt leva med. herregud, folk har tittat på mig också!
den killen är otrolig när det gäller skateboard. seriöst! han "skejtar" med fingrarna på allt möjligt t.ex. tallrikar, bord, böcker, glas, handfat och så vidare.. helt sinnes att man är så in to någonting att man gör så. han vill gå skategymnasium i malmö också. mamma och pappa känner nog inte att det är världens bästa idé, men han är ju 100 gånger lungare än vad jag är, så vad kan gå fel?


en killkompis, som jag var jätte nära för ca ett år sen, ringde mig igår. det var jätte kul eftersom att han bor på gotland, så vi träffas aldrig. jag saknar honom verkligen, för vi kunde prata om allt. tyvärr var det det som inte var okej sen när han skaffade brud. vi fick inte ha kontakt och hon gjorde det på ett (ursäkta uttrycket) sånt jävla fittkuk sätt. ingen tjej som jag skulle vilja träffa i alla fall. som tur är är man ju olika, men shit, jag hade aldrig velat vara som henne. då vet jag inte vad jag hade gjort!

nu måste jag skynda mig att klä på mig. annars kommer mami och papi bli angy. shit shit shit! 2 min på mig :D som vanligt är jag grymt duktig på att vara i tid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0