the game

på gympan idag så spelade vi badminton. det var kul, men jag har cp träningsvärk efter igår + idag. kan typ inte sitta och inte bita mig i stortån. det är ett stort nederlag! det hände lite roliga saker också, men de kan jag inte skriva här med risk för att fel person läser. jag knäckte mig i alla fall.

ikväll har jag, elin, ellen och fjorden suttit i elins kök och spelat spel. det var jätte kul och jag vann ibland. jag vill alltid spela spel. det är så skojigt! tänkte starta en spelklubb någon gång. typ så man kan gå dit och ha kul med massa olika spel.

imorgon ska jag skriva ett arbete, göra en power point, städa lite, ev träna, sjunga singstar, göra en engelska sak och massa saker som jag kommer på imorgon. jag satsar på att jag kommer göra ungefär ingen sak. ibland är det lite tur att min moder läser min blogg, för då kan hon hålla mig i sin järnhand och piska mig tills att jag gör det. jag och saker att göra hör inte ihop. tror att mitt yrke ska vara "jag behöver inte göra något". jag är mer impulsiv och gillar inte att ha måste göra saker. usch fy och blä. blir typ ledsen när jag tänker på att jag inte vill gå i skolan utan jobba och resa och bli känd och vika ut mig (skämt mamma).


Do you know how's it feel, hurting all the time?
I can tell me what it's like, putting up with all their lies.
Stick with me, and we could leave this town.
Never look back, it's part of the past now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0