taxöron och en skog av könshår

jag blir förvånad över att se dessa tanter som har varit prostituerade sen de var typ 13-16 år. de bor på ett boende nu för gamla sexarbetare. hur sinnes låter inte det? tänk att ha ett äldreboende för prostituerade liksom. kanske man skulle inskaffa i sverige också? det finns ju säkert en del tjejer som får betalt för att sära på benen. fine, det är ett jobb, men jag undrar om de verkligen är lyckliga.. själv hade man kanske inte tackat nej till en miljon direkt, men jag antar att det kanske inte är den höga klassen de säljer sig i. en miljon är ganska mycket för ett ligg. räknar man "att gifta sig med en döende snorrik man som man såklart måste suga av imellanåt och sedan lämna för att få massa pengar" för prostution. då får man ju pengar för tjänster.. nej usch när jag tänker på sånt så får jag en bild i huvudet när anna nicole smith slickar bort den skrynkliga russin gubbens spya. blä blä blä!
men åter till de där coola tanterna (om det nu är tillåtet att kalla det coolt). alla är mammor, men barnen vill inte komma och hälsa på dom. de kanske skäms, men samtidigt så är det ju faktiskt deras mammor. ah jag vet ju inte riktigt, men någon gång hade man nog ändå hälsat på va? det tragiska är att  de säger att de är döda innuti. ja, självklart! om jag känner mig död för det som jag varit med om, så tro fan att de känner sig skjutna till döds av alla utlösningar de har fått på/i sig. säkert en del förnedring också, kanske inte bara en del utan jävligt mycket. en av dom har jobbat som prostituerad i 51 år (om jag räknat rätt) och tänk så många ligg man måste ta emot då och vad får man ut av det? lite mat, fejkad kärlek och "sexiga" kläder. inget annat vad jag kan komma på i alla fall. bara dåliga saker (iofs är inte sex dåligt alls och vem hade tackat nej?). stackars människor som är tvingade att trippa runt som en vandrande fitta på stilettklackar. de som väljer själva är en annan sak, men de som av någon anledning verkligen måste t.ex för att få mat och sånt, då är det inte okej.

nu känner jag att min hjärna blir väldigt förvirrad och att min text inte riktigt kopplar samman i en naturlig ordföljd, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0