nytt år, nya möjligheter

herregud! mitt liv ska börja om nu. det är nytt år. nytt fucking jävla år!! vad har man hunnit med? alltså gud.. 2008 har varit katta året som aldrig förr. jag menar vad har man gjort detta året? det känns som om tiden bara rinner iväg och att man inte hinner uppfatta något alls. om man tänker tillbaka på allt roligt man han gjort så tror jag att höjdpunkterna år 2008 har varit österrike, USA, stugan, arbete på Hårporten och att träffa Andree. jag har säkert glömmt mycket nu, men detta var nog det som var de mest utstickande händelserna. vad vill man då göra nästa år? jag hade tänkt mig någon resa (t.ex. till London, Glasgow, Paris eller Berlin), hälsa på Becca i sthlm (herregud! hon har snart bott där ett år och jag har inte hälsat på henne en enda gång. känns väligt B). eftersom att jag fyller 18 år den 23 oktober så längtar jag till de nya möjligheterna jag får i livet. jag menar man får ta körkort, rösta, gå på krogen och får väldigt många beslut att fatta. jag antar att jag har tänkt färdigt på tatuering då och då kanske det blir av. haha! stackars mig och ellen som fyller så sent.

aja, min klänning hann bli klar inför kvällen i alla fall. blev ganska nöjd, men det var inte alls så som jag hade tänkt från början. blev helt okej ändå. lite roligt att ha gjort den själv i alla fall

nyårsafton var en händelse utan dess like. eller ja, det finns en del saker som kan mäta sig med detta, men fan inte många. kvällen var röten helt igenom. min dag var stressig, men jag hann med det mesta i alla fall.
jag, emelie, fjorden, ellen och johanna började äta en grymt god middag hemma hos ellen. efter det spelade vi ölspelet, fast med vin och det var äckligt! det mest rötna är att vi var redan ganska så dragna, så vi fattade inte reglerna. haha! jag, ellen och fjorden tog taxi vid 9 hem till oliver. där var partyt i full gång. ska inte nämna här vad som hände där. antar att det är en del för sig som inte bör tas upp. haha! det var i alla fall trevligt. jag drack absint och det slog slint som aldrig förr i skallen, så jag ringde de flesta som inte borde ringas till. antar att jag ska låsa min mobil på sånna här dagar. vi hade beställt en taxi till 23.40 för att vi skulle hinna ner till fästningen i tid, men cpt till taxichaufför var försenad, så jag blev lite sur. vi hann i alla fall och firade till och med 5 min innan det egentligen var. när fyverkerierna började så fattade vi att klockan visst var 00.00 då. haha så fel det kan bli! det var kul att träffa folk som man inte har träffat på länge, eller bara säga hej och pussa lite på de som man tycker om. jag saknade andree i alla fall, men sånt är livet. fick stå ensam vid 12. :(


idag har jag haft en så kallad fetto dag men ellen, frida och johanna. känns bra att inleda det nya året med pizza och negerbollar (jag tänker inte sluta säga det NEJ). jag menar det är 364 dagar kvar på året som man kan vara nyttig på.

imorgon så ska jag träna cheerleading klockan 9.30. det känns lite nyttigt faktikst. på kvällen så har jag och min kära vän ellen planerat att vi ska pussla och äta saker som bara vi gillar (alltså sånt som de övriga brydarna inte ens skulle titta åt) t.ex. kex med goda ostar (typ mögelost), oliver, vindruvor och lite sånt. åh, min kära E.Holm vad jag längtar!




den första bilden är på fjorden, ellen, johanna och emelie. den andra är på mig i min klänning och den tredje är på fjorden, mig och oliver. det var en rolig kväll och jag kom i säng runt 4. känns okej. haha!

Kommentarer
Postat av: johanna

jävligt snygga strumpor jag hade.. mycket fint.. ångest :P :) puss

2009-01-03 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0