love of the loveless




denna låten av Eels - love of the loveless är grymt bra just nu. denna är dock live, men great ändå. jag tycker texten är så rätt. känns som om man är en sån brud eller nått. I love it! den är tragisk, men ändå blir man glad av den. det är typ hopp eller något.


jag håller fortfarande på att fixa iordning rummet. det tar säkert någon månad till, för jag har så mycket saker och det gör ont i hjärtat av att slänga dom. måste smälta det lite. rummet blir i alla fall bra och jag är nöjd. tänkte ta kort när det är mer klart och visa er. ni ska få se aaalla detaljer.

nu ska jag snart äta och sen ska jag till cissi. vi ska typ spela spel tror jag. slå våra kloka hjärnor ihop eller något. känns bra att träna hjärnan med något förutom pusslet. jag borde faktiskt bli väldigt smart nu, för jag dricker knappt något, jag sover mycket, städar och pusslar. jag har väl inte kommit så långt på pusseldelen, men det går framåt. väldigt stolt över mig själv i alla fall. snart kommer det vara en ny tjej som bloggar här.. Lollo den smarta! hoppas att ni ser fram emot det. typ slippa mina patetiska utlägg av något ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0