leave it behind. I hate you!


bästa låten ever!



innan mitt hår färgades.

med ett livsstilsmagasin som din heliga skrift gick du vilse någonstans. du hamnade ur balans. stress och jäkt, min vän. blir så knäckt igen. sex var längesen. tvn är din enda vän. du är fokuserad men frustrerad, känslomässigt ruinerad. det finns parfym mot din doft och mot dina krampor finns en kräm. dina livslånga ansvar över att dölja dina år skapar ångest inför mat. på dina armar finns det sår. tiden går men din längtan efter lycka den består. vill gärna hitta kärlek men vet inte om det går - SVENSKA AKADEMIN



detta är en bild på mitt nya klänningsprojekt. jag har köpt tyg och det som är vitt ska vara ett glänsande vitt tyg och det svarta i lack. de vita sakerna uppe vid halsen ska vara nitar och själva klänningen är volanger. hoppas att den blir okej.

nu ska jag sova så att jag orkar med mig själv imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0