lavin i bekantskap

hm, pappas jobbarkompis var en av de som var med i lavinen. det känns lite läskigt faktiskt!

idag har jag inte varit i skolan. istället har  jag suttit i en fotölj ordagrant hela dagen. min hals killas och svider, halsen gör ont också, lungorna strejkar och huvudet gör ont. det som har förgyllt min dag har varit fyra filmer (twilight, dirty dancing, dirty dancing 2, rich kids) och två avsnitt av one tree hill och ett avsnitt av gossip girl. nej, jag har inget liv. jag flyr helst  in i filmens värld en sådan här dag.
att vara sjuk är inte roligt, men det kan vara ganska skönt att bara ta det lugnt någon dag. jag antar att alla tycker det.

en av mina nya favoritfilmer är twilight. den är helt woooonderfull! tänk att träffa en sån kille. tyvärr hade jag nog inte varit tillräckligt smart för att inse att han är vampyr och jag antar att jag nog hade varit lite rädd för att förlora mitt vackra blod till någons mun. känns lite grose, men han var snygg så kanske hade det varit okej att leva ett liv med en snygg jäkel och springa runt och hoppa i träd. lite spänning i vardagen och tänk så kul att vara ung och snygg hela livet. jag hade lätt kunnat välja att bli vampyr om man samtidigt är ung och snygg. haha tänk så många människor man hinner träffa och tänk så mycket man vet. oj,oj,oj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0