jenny med Jonas Gardell

jag bli så arg!!! jag kan inte förstå hur man kan vara så sjukt dum i huvudet att göra något sånt. för dig som inte förstår handlar denna ilska om en bok som heter Jenny. Jonas Gardell har skrivit om en brud som är väääldigt mobbad av precis alla, förutom Juha. i alla fall så blir hon våldtagen på sin första fylla. de knullade henne med en jävla pinne och körde upp en glasflaska. oskulden och allt. shit, vilken smärta det måste ha varit. hon blödde jätte mycket och de lämnade henne i ett utomhusomklädningsrum vid havet. jag förstår inte hur fan man kan göra något sånt. de borde skjutas eller så skulle deras pittar bli avskurna, så kan de få se vilken sjuk smärta det är när något går helt sönder. hur fan kan man ha hjärta till något sånt? hur kan man leva med sig själv? hur fan kan ens hjärnan föra en på sånna banor? jag blir jävligt arg och jag skulle kunna spotta på sånna killar i evigheter. alla förtjänar en andra chans, men i sånna här fall är det fan tveksamt. undrar om de ens vill ha en andra chans?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Ja visst gör det! Njae, samma här. Den enda stora bloggen jag läser är Kenzas :)

2009-01-05 @ 13:28:20
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Nja, hon har blivit lite tråkig hon med på sistone. Ja, jag kan göra det varje dag om jag vill, det är bara en mil eller så dit. Men så ofta blir det inte för mig trots det :P Synd, för det är så kul!

2009-01-05 @ 15:51:18
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill läsa den :o

2009-01-06 @ 09:26:29
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0