jag vill vara fri

jag vill slippa alla krav på mig själv. att aldrig vara tillräcklig och att aldrig duga. jag är bäst, snygg, söt, snygga kläder bla bla, men yepp det är lätt att intala sig? nej nej, livet är inte lätt men jag antar att det är det som är meningen. de som överlever konstant lyckliga är nog de som är dumma nog att lura sig själva till något bättre. de som knappt överlever är de som har mest livserfarenhet, mest känslor och mest verklighetsinsikt. jag skulle vilja kunna stirra mig blind på lyckan, men nu ser man allt runt omkring också.


jag och amanda har för övrigt pratat om en idé till projektarbete i 3an. om det blir av skulle det vara cp skoj!!

imorgon ska jag käka thaimat med brydar i klassen.


jag HATAR öresundstågtiderna. fuck off!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle lätt bli det bästa projektarbetet eveeeeer (:

2009-01-14 @ 21:02:27
Postat av: Amanda

Det inlägget var från mig med >_<

2009-01-14 @ 21:02:51
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0