hit me with your best shot!

jag blir bara sämre och sämre. jag tynar bort till intet. jag försöker också hitta en bra film som jag kan se, men nej, det finns ingen värdig som jag kan ägna en timme eller så på. jag får väl ge mig hän på twilight och step up 2 (de är ju trots allt mina favoriter). jag stickar också. en halsduk, som var tänkt att vara klar för ca 2 månader sedan, men jag heter ju lovisa håkansson så det är ganska normalt att saker skjuts upp ett bra tag. i alla fall så ska den nog bli klar medans jag ligger på min sjukbädd. stackars mig! jag tror att jag kommer sluta som ingenting alls just nu. i alla fall så dör flera träd på grund av mig nu. jag använder nämligen väldigt mycket papper till min snorande näsa. fiskarna tappar också en del vatten i och med allt tee och vatten som jag dricker. miljön förstörs på grund av min sjukdom, för jag måste springa på toa hela tiden. jag känner mig nästan lite skyldig till att jag är sjuk. alltså att jag gör något fel när jag är sjuk. egentligen är det ju inte jag som gör något fel. det är faktikst min kropp och det jävla viruset som förgiftar min kropp. jag är sjuk så sällan, så om jag förstör miljön lite extra nu bryr jag mig inte om. nu är det mig det är synd om och inte träden och fiskarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0