hej alla ni som blev förförda av lyckans sken

en vandring upp mot bergets topp
du ramlar och skrapar
tappar greppet om och om igen
ibland är det jobbigt och ibland går det lätt
men uppför ska du
ge aldrig upp, min vän!


idag nämner jag irritation, trötthet, spice girls, missa tåg, prova kläder till modevisningen, någon gräver i huvudet = ont!, dör snart och mitt kropp gör ont. vad sammanställer ni denna dagen till? juste, en jävligt icke bra dag. den här dagen ligger låååååångt ner på min lista för tillfället. tur att det är en ny dag imorgon och att jag är glad. förresten så köpte jag en t-shirt och en kofta idag.

nu ska jag fixa med t-shirten och krypa ner i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0