en känsla långt förbi fjärran

skolan gick okej. det var kul lektion i alla fall. fick lära oss om vad olika personer är om de t.ex. är varma eller kalla, ljusa eller djupa, mjuk eller kontrast. det var kul, men jag vet ännu inte vad jag är. för att fördriva tiden mellan lektion och tåg (som var en timme) gick jag till laherhaus och köpte 4 nya ljus. jag har ställt dom på det höga svarta bordet på en svart bricka. det blev jätte fint! kan fota någon dag så får ni se. jag känner redan att jag börjar tröttna lite på rummet och att jag behöver nya saker. funderar på två-tre nya lyktor att hänga vid fönstret och så ska jag sätta upp något vaderat tyg runt sängen (på väggen) för att förhindra fläckar på tapeten. jag sitter ofta i sängen på kvällarna och målar, skriver på datorn eller bara är typ. i mitt förra rum var det nämligen fläckar så jag tänkte något snyggt lila tyg med lite silver och blått i kanske. jaja jag vet inte än. får titta på det där. jag kanske ska pärla ett band som man kan ha längst upp runt hela. ja nu fick jag lite nya planer! det är nämligen så att jag hatar den kala väggen där vid sängen och jag är inte direkt kär i väggen där spegeln är heller. skriver nog en lista på vad som borde göras:
stolar till bordet, nya lyktor för att piffa upp, fixa tyget runt sängen (på väggen), sätta upp några hyllor, fixa bra med garderoben, hitta på något kul med de andra väggarna.
tavlan med de äkta kallsipperna och stringen måste ju upp också! haha! det är den roligaste saken jag har i hela rummet. när någon går in i mitt rum för första gången så vill de veta historien bakom den. jag antar att jag ska gravera en liten mässingsbricka och hänga upp under med historien från pungkt och pricka. och nej, ni som inte vet historien, det är inte sen jag förlorade oskulden och nej det har inget med sex att göra.

jag fick en inbjudan av carro och rebecka (som var på samma språkresa som mig) om deras 18 årsfest i mars. det ska vara tema 50-tal och shit! 50-tal liksom. ska hitta kläder för det och shit. men det ska bli sjukt skoj! vi har pratar om att dra ihop ett gäng och åka till england i sommar. typ hälsa på och gå runt på ställen som vi var vid. haha typ dricka milkshake på cafét, äta på subway på kvällen, hänga vid stranden, gå in i secondhand butiken osv. det var så himla mysigt där! och så vill jag åka dit där vi shoppade massor. åh, det var så roligt där! jag vill uppleva det igen. haha jag och Sara var inte så poppis bland prellen. kan ha att göra med att vi gav honom namnet prällen! jag vet inte just nu faktikst. det jag vet är att det var roligt. det är en himla massa år sen nu. känns nästan som att det var igår. haha!

imorgon ska jag prova kläder inför modevisningen som äger rum på fredag. ni kan köpa biljetter som kostar 50 kr hos Isabelle. det är två visningar och den ena är klockan 18.00och den andra 20.00. kom om ni vill se mig in action. ska leva ut min inre modell (som inte finns). kommer säkert hosta sönder och typ lägga mig ner på catwalken eller snubbla eller gå som en stel pinne. jag antar att något av alla saker kommer hända, för jag kommer gå sammanlagt 6 gånger (då är det sista varvet med alla modeller inräknat)

nu ska jag krypa ner i min gosiga säng och ringa till andree. han måste ta del av min sjuka drömm! hoppas inte att den kryper sig på inatt också. den var väääldigt pinsam och skämmig!!!



hoes before bros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0