come home, my love

sitter just u på mitt köksgolv och har börjat sy min klänning. går rätt bra faktiskt. jag fattar bara inte varför jag alltid måste göra det allra svåraste. sjukt typiskt mig! har sytt en grund och nu klipper jag ut längder som jag sedan ska fålla. innan jag ska fålla dom så ska jag stryka så att det blir lättare att sy.

jag saknar andree en smula sådär. tycker att det är dax att komma hem nu. det är ju snart 6 månader sen du åkte liksom. det får räcka nu. så komsi komsi! du vet vad som väntar ;) mohaha!!!

ni som inte har uptäckt musiken som one republic gör borde göra det nu. ni blir inte besvikna!



hej jag kallas lollo, men det passar bättre med hon som gör allt så svårt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0