close to me

hur plågsamt får livet vara igentligen? jag har gått upp ca 13.oo varje dag hela lovet och helt plötsligt var jag tvungen att gå upp kockan halv 8! det tog emot igårkväll när jag såg att det stod en 7a på väckarklockan. hur ska jag klara att gå upp klockan 6 varje morgon nu? jag går ju knappt och lägger mig. jag får sova på tåget. 32 minuter varje väg, så det blir 64 min på en dag. låter härligt! bara jag inte glömmer att hoppa av (vilket har hänt några gånger. den värsta var när jag fick sitta i kungsbacka i nästan 2 timmar utan dator, ipod eller mobil. jag fick ringa till mamma och pappa från en mynttelefon!!!) ibland är man dum. jaja, tillbaka till den omänskliga tiden jag ska gå upp på måndag och varje dag framöver i oänderlighetens evighet. jag är inte ledig någon endaste dag denna terminen och det suger ganska hårt. jag menar när ska jag ha tid med ett liv? svar: på natten. men på natten kan jag inte ha något liv för då måste jag sova för att orka upp. förut, när jag var yngre, kunde jag vara uppe hela natten för att sedan gå i skolan en hel dag, men nu har jag blivit gammal och grå och kroppen orkar inte med sånt. min normala somna tid är runt 2.00, men nu måste den kortas till runt 22.00. jag kommer aldrig kunna somna då. ni kanske inte förstår mitt problem, men jag har allvarligt talat en ganska jobbig omställning att göra. heja på mig och önska mig lycka till. jag tror att det kan behövas ;)


idag har jag varit på hårporten sen 8.30 (det var därför jag fick gå upp i ottan). det var produktgenomgång av Sebastians alla stylingprodukter och annat. grymt kul och "killen/mannen" som hade det var en fröjd för ögat. man kunde knappt koncentrera sig. jag och mathlida färgade varandras hår. hon är en 1a så vi drog ut folieslingor i en hätta och blekte upp till en 7a, sen la vi på en 7.23 och det blev grymt snyggt. flöt ihop bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
på mig sparade vi vissa ljusa slingor och la på en 9.1 och i resten blandade vi 7.1 med 9.1. blev helt okej. ska göra ljusa slingor i detta och bli mellan 7-8 med honung och vita slingor blandat i 9-10. tror det ska vara något sånt. sen lite längre fram så ska jag lägga i extensions (hårförlägning). de gjorde det på Catta och det blev gryyyymt snyggt!
tänkte också nämna att jag och mathilda kanske ska med på en sminkkurs i 5 dagar i stockholm. ska bli så sjuuuuukt skoj om vi följer med!

jag har nyss varit och tränat och det var väldigt jobbigt. känns att det var ett tag sen. tränade ju i ofs bodypump igår också. jag satsar på beach 09 (vilket jag är övertygad om att det inte kommer synas en endaste fettparti på mig. HAHA!)

just nu står jag här och visar brösten för en snygg granne. (observera att det inte är med avsikt) han tittar och jag gömmer mig så gott det går bakom min dator. ska nämligen ta på mig kläder nu


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0