blondin eller ful?

okej, vad väljer man? något som man trivs i (men blir betraktad som något löst och smutsigt på gatan) eller något som man inte trivs i (men som tjejerna tycker är väldigt snyggt)? jag pratar såklart om min hårfärg! jag vill bli blond.. blond, blond, blond!!! jag gör detta erkännandet för att jag har insett själv att detta verkligen är det jag vill. jag har ljugit för andra och mig själv om att nej nej jag vill inte bli blond igen.. bara liiiite blond. saningen är den att jag egentligen vill vara sådär slynblond som jag var innan. livet var roligare för jag kände mig snygg. jag blev bra på bilder, kläder passade bättre osv. nu har jag gått upp i vikt för att jag gillar inte alls håret och då blir jag deprimerad och orkar inte bry mig alls. därför gör jag detta erkännande om att jag VILL bli blond, men jag KAN inte bli blond...tror jag!


love is only a feeling - så heter en låt med the darkness. är det sant? jag tror på det i alla fall. jag menar man letar hela livet efter någon som kan älska en i nöd och lust och på vägen hittar man många olika kärleksflirtar. den kärleken för dem flyger ju oftast iväg och så hittar man inte den igen. vad är då äkta kärlek? hur man kan veta, för när man väl tror att man har hittat äkta kärlek så flyger den också iväg. jag tror att kärlek bara är en känsla som borde upplevas med många olika personer tills man hittar den kärleken som passar en bäst. vad är då bra kärlek? berätta, för om jag ska vara ärlig så vet jag inte. jag tror att jag har hittat bra kärlek, men tänk om den som så många andra bara flyger iväg. den som gör mig mer glad. undrar vad som ska ge mig känslor då. lite svårt att veta, eftersom att jag annars är ganska så kall.

jag inser hur elak jag har varit

amanda har fixat min blogg nu ikväll och jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0