avrättning på G

jag har tagit mig vatten över huvudet gånger 1000! jag började pussla för ca 2 timmar sen och tja.. jag har kommit så långt som att max 20 bitar sitter ihop av 3000! liksom 3000 sjuka bitar med nästan bara himmel och vatten. jag är fan dum i huvudet ibland. kan ju skylla på att mamma köpte det. haha! längtar tills att ellen kommer, så att hon kan hjälpa till. som tur är gör mamma fruktsallad till sen. älskar henne, men min kära broder är ute och skejtar och eh han kommer hem vid 8, för då stänger UFO. kul att jag får mat då! klockan 8!!! herregud vad jag vill flytta ibland. denna gången tänker jag ta med mig pusslet, för det ska bli klart innan jag dör. (om jag nu inte hinner skjuta mig själv innan det är klart). jag kom på innan att detta är ett grymt bra sätt för mig att träna mitt tålamod. det är ju inte det bästa. önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0