äckel eller accepterad?

fy fan! sitter och lyssnar på en dokumentär om en tjej med anorexi. hon är 11 år...

vad ska man tycka om porr egentligen? ska det vara okej eller ska det vara något äckelstämplat? är det okej att man får pengar för att ha sex? jag vet inte vad man ska säga eller tycka om det... jag menar vem fasen tittar aldrig på porr? jag vet nog ingen som aldrig har gjort det. frågan är bara om man tittar för njutnings skull eller bara för att man är intresserad? vilken porr är okej? är det okej men gruppsex och bondage? det är så många som far illa, men dom som får ut något bra av det.. ska dom bara slängas ut och försöka flyga igen? är det värt att knulla och suga balle i en film som kanske din unge hittar några år senare?jag är splittrad i frågan, för porr är något man använder i sexuellt syfte som gör att man får bättre njutning. alla tänder på olika saker, visst finns det vissa självklara begränsningar, men vem bestämmer dom? man kan ju inte veta som åskådare om tjejen/killen på filmen njuter eller tvingas göra detta...



Kommentarer
Postat av: Kim

Porr kan ju vara lite allt möjligt, det kan vara både vackert och det kan vara hemskt. Det ska givetvis vara på villkor som aktörerna själva ställer, ingen ska tvingas till att ha sex på film.



Känner man att man vill sälja sin kropp så är det fritt fram för denne att göra detta, inget fel med det. Men som sagt, man ska inte tvingas till det.



Kan det vara så att du själv går i tankarna?

2009-12-22 @ 00:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0