tillbaka på svensk mark

okej, i'm back again! lite klokare, lite mer fundersam och inte minst "inte lika mycket rökare". jag åkte som sagt till norge i fredags. resan gick bra (värre var det dock hem). jag har inte gjort så väldigt mycket faktiskt. jag har umgåtts med andree såklart och de andra grabbarna. när alla andra har jobbat har jag kollat på one three hill. shit! jag hade så mycket fördommar mot den serien innan, men jag har insett hur fel jag hade. den har faktikst lärt mig något....
nämligen att jag verkligen har saker som betyder något i mitt liv. jag är inte alldeles ensam, även om det kan kännas så ibland. och ibland känner man att man bara vill ta fram en pistol och döda folk för saker som har hänt, men varför? jag har ju så nedrans mycket kvar. jag har vänner som har stått jämte mig under i princip hela min livstid. jag tycker verkligen synd om dem som inte har någon, för jag har flera stycken.
det händer mycket runt omkring mig nu känns det som. många känslor som snubblar runt, men om jag avslöjar för mycket så kan det vändas emot mig och nejtack!

just nu ligger jag i mitt rum med doftolja, tända ljus och radiohead, nya lakan, nystädat rum och massa tankar. det snurrar runt runt, men jag har i alla fall kommit på vad jag ska klä ut mig till på halloween. blev lite ändrade planer, men förhoppningsvis bättre och jag hoppas att inte alltför många känner igen mig. ska bara få tag i bra grejer först och det blir kanske ett litet problem, men jag ska göra mitt bästa!

kom på att jag känner mig absolut inte lika sexig när jag ser bilden, som jag gjorde när jag stod där. ibland borde jag skjutas!


nu av någon konstig anledning kom en låt på som heter "we never change" och kan man ändras? man kan väl ändras utåt, men aldrig inåt. jag har ändrats utåt under alla år, väldigt mycket, men jag är samma tjej ändå med samma tankar och samma känslor.


puss och kyss från samma tjej som alltid, bara lite mer tatueringar på insidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0