tatueringar på insidan som aldrig går bort



jag plågas av mitt jävla sår på handleden. gör cp ont! vill egentligen bara hugga av mig handen, men jag inser då att det vore mycket dumt eftersom att det skulle gjort ännu ondare. när jag jobbar kan jag ju inte ha bandaget heller och då får jag ingen stabilitet för 5 öre.

idag slingade jag Bittes hår ljuuust och det blev väldigt fint! Simon kom också och blev klippt och jag hoppas att han blev nöjd :) hände inget speciellt skoj idag faktikst. eller ah inget som var särskilt märkvärdigt i alla fall. jo, förresten! jag fick massage vid halv 7 av bitte idag. helkroppsmassage och jag höll på att döööö av skönhet (alltså att det var skönt)! önskar att jag kunde få det varje dag. världs bäst!

idag var förresten mamma på ett möte med alla föräldrar somhar barn som går i 8:an på Påskbergsskolan. hade tydligen varit någon fest som spårat ur osv. polisen och någon mamma osv hade typ pratat om det och så. tänk att de går i 8an och skolan och föräldrarna tar det så seriöst. jag kommer ihåg när jag gick i 8:an och vi drack fre-lör varje helg. då menar jag verkligen varje också. hade vi inget liv och hade skolan inga öron och hade föräldrarna ingen koll? på ett sätt ångrar jag inget jag gjorde, för shit vad jag har lärt mig mycket på det och jag har haft väääldigt roligt också, men alltså det är ju kanske inte det bästa att göra. stackars min mamma som fick sitta där och lyssna på allt som hon kunnat göra med mig innan det spårade totalt. hon hade tydligen sagt några ord om hur det är att ha varit med om det som förälder. stackars mamma!

jag tycker faktikst synd om både mamma och pappa som fick och får ta hand om mig. eller i alla fall när jag var väääldigt dum i huvudet. tänk vad de har gått igenom och sett sin dotter göra och vara med om. tänk att vara blind även fast att man inte vill och tänk att se sin dotter få tatueringar på insidan som aldrig går att bränna bort. för det är precis det jag har. tatueringar på insidan som aldrig går bort. sår som har rispat sig fast och som alltid finns kvar.


det tål att tänkas på. PUSS



dry your eyes, my love
and come away with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0