tårögd natt

som det står i rubriken har jag ingen bra kväll/natt, så det kommer antagligen vara en del klagande idag.
dagen började väl okej. fixade birgittas och albins hår, sen plattade jag håret på en brud och hjälpte till att sätta i löshår m.m. sen var jag även på WIC-matchen. 3-3 blev det mot AIK. vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt och som vanligt missade jag VARENDA mål. tur att det finns en tv-duk som man kan se repriser på.

jag är väldigt trött på folk som antar att man är någon jäkla psykolog som kan ta vad som helst, när som helst, var som helst och hur som helst. det kan jag faktikst inte! även om jag skulle vilja så klarar jag inte av det. för tillfället har jag ganska mycket med mig själv som snurrar runt och inte kommer ut, för det finns ingen som riktigt ser igenom skalet tror jag. om det nu är någon som gör det så är det ingen som säger något anyway.
whatever, jag lever och jag är någorlunda frisk. jag är trött på alla krav som ställs av vissa personer också. förväntningar som spricker och blir till aska dödar ibland. jag hatar det, men jag älskar dig!
att göra misstag känns ganska surt. att inte veta hur man vill ha det och att leva i ovisshet suger rätt hårt det med. jag undrar också var vissa personer har tagit vägen. vissa försvinner bara poff ur ens liv och ja, de kommer antagligen aldrig tillbaka, men de sätter spår. jag undrar vad alla gör som man påminns om. de som är inblandade i ens misstag. fy fan vad jag hatar det!
egentligen vill jag väl bara vara alla till lags, men jag lyckas antagligen inte så vidare värst bra. stackars dig och stackars mig! men ibland är livet sånt och man får leva med det.

på torsdag fyller jag år och jag vill inte. det mest meningslösa åldern ever. jag vill bara gräva ner mig ett år och skita i detta som är nu. blä som fan!

 nobody said it was easy, but you gotta live your life even if you have reasons to cry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0