ett steg närmare

okej, andas andas andas! väldigt snart blir jag 17 år. tänk er.. 17 jävla år! dör på den siffran. blir så trött på mina föräldrar att dom inte kunde knulla ordentligt lite tidigare. hon kunde ju tryckt ut mig för sisådär en månad sen. blir bara arg när jag tänker på det, för snart fyller folk 18 och vad gör jag då? jo stackars mig sitter där i min ensamhet som en liten fjutt. gud så tragiskt livet kan vara ibland. känns som om jag fortfarande lever kvar i 14 års åldern, men ändå kanske inte.
kom att tänka på hur mycket jag har ändrats på alla år. det är verkligen grovt! hoppas att det är till det bättre, men jag har blivit väldigt torr. typ bitterfitta! bara klagar och har mig.

kunder för dagen har varit Caap, Ellen, Fiona och Simoné. klipp och sling och sånt där typ.
idag strejkar huvudet ganska rejält. känner för att krossa det på riktigt nästan. (där kom klagandet in).
eller fyllde år idag också. så lite pyyyysss på henne. jag har bakat tårta idag också, som jag ska ha med mig till praktiken imorgon. det är nämligen my last day eftersom att jag ska till norge på fredag. myyyyyssss!


här är en bild på mig från 2004. jag tycker att ögonbrynen är mycket sexiga. tror inte att den här bilden har visats förut, så le och var glada åt att jag blottar mig själv mindre snygg. men jag kan ju förklara mig med att man inte alltid har en bra dag.

  
att se dig vända huvudet och gå gjorde ont, men egentligen ville jag inget annat än att se att du var det svin som jag trodde på i mina drömmar.


puss&jävligtmycketkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0