dum, dummare, lovisa håkansson!



blir deprimerad! jävla cp är jag som klipper av mig håret. det var långt, det var fint blont och även fast att bildern inte är jätte fina, så tyckte jag det en gång i tiden plus att jag tycker att håret är långt och fajnt!

min födelsedag har varit mysig faktikst, även fast att jag är depp. farmor kom till praktiken vid klockan 10. hon färgade och klippte lite. snajs är hon. jag vill bli som henne när jag blir gammal! hon tog för övrigt med sig tårtan som jag bakade igårkväll. den var JÄTTE god och JÄTTE snygg. trodde inte det om mig själv, så jag får väl höja mina förväntningar ett snäpp. Louise kom vid halv 1 och fixade utväxten. det blev grejt! en annan kund klippte jag också och så kom Jonathan. det var kul att träffa honom och jag är glad för hans skull att han är lycklig nu. känns bara lite konstigt eller så. ja, någon fattar säkert vad jag menar. ni är ju ändå en del som läser bloggen. det gulligaste på hela dagen var ändå att Albin kom in, i sällskap av ellen, och lämnade 20 röda rosor!!! (albin är ellens storebror) blommorna var från birgitta, åke och albin. shit jag blev super glaaaad! sen fick jag lite saker av de på salongen. ett shampoo, ett balsam och 4 ögonskuggor och en nessecär (hur man nu stavar och jag vet att det är fel. lev med det!) om någon är intresserad så har jag fått vääärldens gosigaste tofflor. är som ugg-skor, fast tofflor i fårskinn. snygga också! sen har jag fått presentkort på manikyrgrej och ansiktsbehandling typ. pengar och andra behövande saker har jag också fått.

just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha med mig till norge. har packat halvt, men det är så skönt att bara sitta i sängen och lukta på mina rökelsedroppar (som jag fick av agge) och lyssna på Enya.
jag har så mycket att göra imorgon. duscha, packa, hämta min mössa, äta frukost, packa ner något ätbart, tänka ut hur jag i helvete hade tänkt fixa norska pengar. åh gud jag måste vinna en tävlig i "den mest oplanerande personen"! jag dör på mig själv ibland. borde kanske gå en kurs på distans? nej nej distans skulle inte heller funka, för jag hade aldrig "haft tid" för att göra det.

tänk alla dumma belsut man har gjort i sitt liv och hur många man har sårat. jag är nog mästare på ganska mycket. defenitivt är jag bäst på att såra och att bara köra rätt över utan att tänka. sen är jag bäst på att göra fel. åt helvete med sånt! jag ska lyckas i mitt liv. jag ska bli super bra på något (ska bara komma påvad först). funderar på att kanske bli världens fetaste kvinna? bäst på att äta mat då alltså, men fan usch vad man ser ut då. som en hålig bulldeg. fy satan! kanske skulle man lägga in siktet på något smart inom politiken eller advokat grejs. skulle kanske passa mig? eller så skaffar jag mig en sjuuuukt snygg, rik och framgångsrik fotbollsspelare och blir bästis med vickan. shit vad jag är smart! då kan jag marknadsföra min salong, som ska ligga i london, genom honom. huuuuuur smart är inte jag då?!

nu var det slut på att dela mitt liv denna kvällen. ska upp till norge imorgon, som sagt, så jag kanske inte skriver eller hör av mig förräns  på tisdag. känner att lite avkoppling sitter helt perfa för mig! tänk er att ladda upp i norge och sen är det FEST som aldrig förr när jag kommer tillbaka. shit alltså detta kommer bli för skoj!


grattis till Thilda! JAG SAKNAR DIG!!!

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0