what's the point?

cry with me tonight
cry with me forever
let the water come
i´m gonna drown
in your minds
my boat have a hole
i will fix it with one last kiss
give me love
give me hope
give me something to hold on to
what's the piont
when the water is getting cold?
it´s time to let my boat sink
it´s time for me to take my last breath with you
give me all I´ve ever knew
give me something to hold on to
if you will save us
because we are in the same boat.


jag har då inte skrivit på länge, så jag tänkte kompensera med en liten dikt (eller text) som jag skrev precis. sitter här och tycker lite synd om mig själv faktikst. vet inte varför så jag får hitta på lite olika anledningar. i alla fall så dricker jag gott tee, lyssnar på bra musik, har väldigt många ljus tända men tyvärr måste jag egentligen plocka iordning på mitt rum. det är en anledning till att det är lite synd om mig ikväll. jag har kommit ungefär halvvägs och det är döden! förresten så är det lite mer saker, men det kan jag inte skriva här, för då allvarligt talat halshugger jag mig själv in i döden.

mitt lov har varit ganska händelserikt.

onsdag: jag, elin, ellen, cissi, johanna, fjorden och frida har badat på kallbadhuset och sen var vi ute och åt på invito. efter det var det meningen att jag skulle hem och ha ont i min mage och vara väldigt trött, men det blev inget med det. nej, nej jag, fjorden, agnes och jennie gick till Caap istället. man var tvungen att klä ut sig, så jag fick rota fram lite saker till alla brudar inklusive mig själv. agnes fick en gammal trolldräkt, jennie blev barbie, fjorden blev hip hop girl och jag blev cow girl. jag hade väldigt roligt, för jag och fjorden var nyktra och det är så skoj att titta på alla gryyyymt fulla människor. man får sån avsmak och undrar om jag verkligen är likadan?! :S jag fick reda på att jag är eftertraktad. wihoo! jag menar vem vill inte vara det liksom? jag fick också en del mystiska erbjudanden.


torsdag: johanna bjöd oss tjejer på fika på blådörren. sjuke goda och sjuke snälla! haha! sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde faktikst. herregud, mitt minne borde få laddas upp i någon minneskontakt, så att det börjar uppfatta saker igen.

freeeeeedag: var den mest katta kvällen ever. hahaha! jag, fjorden och ellen åkte ut till åskloster till världens sämsta fylle fest. man hade nog behövt vara redlös för att palla det där. jag och ellen ville hem efter en kvart. vi fick dock vänta ca 1½ timme. sen var vi hemma och jag gick ner till stan för att möta andree. då möter jag två ståtliga herrar med en bag in box, som de dricker flitigt ur. jag fick smaka och det la sig på toppen på min redan uppbubblande fylla. en av pojkarna gick och spydde och kom tillbaka med en hel blomma (alltså med jord och allt, typ en sån som man planterar) och den fick jag. haha! jag mötte andree och vi påbörjade vandringen hem till mig. när vi kom hem skrev jag en lapp till mamma (som var på fest) att blomman var till henne. hon blev glad.

lördag: först jobbade jag från 13-18 och sen åkte jag hem och vilade. min halloweendräkt fixade jag också. efter ett tag så kom fjorren, ellen och elin och vi traskade till Karin. där var massa bryyydar och vi åt mat och drack typ. jag och elin åkte ut till kalle och det var ju en klass för sig. jag hade väldigt roligt, men jag och elin kände oss som 35 år jämfört med många tjejer som var där. orkar inte riktigt göra en utläggning om allt cp som hände. kan ju nämna att jag var något för full och åt en halv pizza + en jävla cheesburgare på 20 min. det är ganska mycket för att vara mig faktikst. men det var gott. när vi stod i kön till TG, så började jag och elin sjunga ABBA låtar och tydligen lät det förjävligt. jag tänkte att det lät bra, men hepp. vi kämpade tappert med att få igång kön, men det gick inte så vidare värst. jag gick hemåt i kylan och höll på att dö.

söndag: vaknade jag med världens ondaste huvudvärk och mådde skit! drack flera liter vatten. man mår som man förtjänar men ändå :( jag och mamma hämtade upp ellen och vi åkte för att handla till vårat kalajs. vi bakade prinsesstårta, kladdkaka, formage och så köpte vi en sån där bullkrans typ. det var gott och det var mysigt.

idag är det måndag och min första dag på 4 veckor. morgonens 6.30 kyla kändes inte okej faktikst. det var kul att träffa alla.
eftersom att mamma pluggar i halmstad fram till år 2010, så åkte jag med henne i bilen hem. jag tränade dans och sen hem i 1½ timme och sen cheerleadingen. det var skoj och jag ska antagligen vara med på matchen den 13/11. infinn er i Sparbankshallen då ;)



känner att jag har skrivit ganska långt och tänkte egentligen göra en liten utläggning om vad jag tycker om en viss grej, men det kan vi flytta tills imorgon.

sov gott, ni som inte redan gör det och tack fanny för att du tycker att min blogg är kul att läsa. det värmde mitt frusna hjärta ;)

                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0