sjukling

okej, jag är inte död, men jag är sjuk! kunde knappt sova igår pga mitt huvud. som tur är mår jag lite bättre idag. alltså det är sinnes vad mycket jag sov igår och inatt. jag sov från 18.00-21.00 igår plus från 23.00-12.00 idag. alltså är det 16 timmar om jag räknar rätt!! så mycket har jag nog inte sovit sen jag var bebis. en vanlig natt innehåller sisådär ca 5 timmars sömn. mamma förstod att jag blivit sjuk.

mamma var så snäll och köpte ny häftmassa till mig, så jag har spenderat lite tid på att sätta upp resten av korten på väggen. just nu har jag tittat på det första avsnittet av sex and the city. ska bli lite insatt i det jag också. jag tittar också på en serie som heter privileged och en som heter the secret life of the american teenager. alla är mycket bra faktikst! hade tänkt att börja kolla på the hills också. det har nog hänt något konstig med mig, för jag har alltid varit emot tv-serier och sån crap. helt plötsligt vände mitt öde och gjorde mig till en tv-serie nörd. nu lever jag mig in i serierna och tror att jag är en av dem.  sjuuuukt!

nu kommer ellen, min fina vän, snart hit och gör mig sällskap när jag har alla mina uppgifter att göra.


                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0