skärp dig, Gud!

jag vaknade inatt av att jag fick ett sms. i smset stod det "no one is gonna love you more than I do"
gud vad jag saknar dig. jag vill bara att du ska hålla mig sådär nära som du brukar och kickla mig i nacken med dina andetag.
jag tror på ödet, även om jag ibland önskar att det inte är som det är.


på fredag skaffar jag mig en ny hårfärg, för jag klarar verkligen inte av denna längre. jag rakar snart av det! det är rosa nu och eftersom att jag redan har haft rosa (och det var inte någon vacker period) så vill jag helst inte ha det igen. ska försöka skaffa mig naturligt blont hår med slingor och sån shit. får väl se hur bra det går. haha! jag är verkligen misslyckad när det gäller att inte vara impulsiv.

jag har en plan faktiskt. jag ska bli designer! jag ska börja designa kläder och assocearer. tack vare pappa så har jag redan ganska bra förmåner:
han har kontakter i Kina
martins (som jobbar för pappa) pappa har varit VD på b.la. Kappahl och JC
pappa känner lite annat folk och har jobbat med Gorgio Armani.

shit! när jag tänker efter blir detta bara bättre och bättre. nu ska jag bara komma igång också. blir kanske ganska svårt och jag kanske inte lyckas så bra, men jag hoppas att gud visar (för en gångs skull) att jag också skulle vara hans dotter. fy fan, annars skjuter jag allvarligt den som sätter stopp för mina stora verk. mina planer är att kläderna ska ge mig så pass mycket pengar för att öppna en salong i London.

nu tänkte jag sova ganska gott, för imorgon ska jag ta skolfoto med mitt rosa hår. gud måste verkligen hata mig eftersom att det alltid har varit svart/vita foton, men i år (när mitt hår är a mess) så är det ju såklart färgade bilder. när jag tänker efter så måste jag nog vara "dotter" till satan istället. gud ska ju ge oss glädje och ta hand om oss. i mitt fall lyckas han inte så bra faktikst.
skärpning gubben lilla!!

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0