.

idag har jag varit på synundersökning och det gick galant! fick en ny sorts lins och ska nog köpa nya glasögon (någon gång i framtiden). efter det var jag på salongen och fick reda på att det ska vara en sminkkurs/genomgång av märket Trucco den 2/12. jag ska vara med då och det ska bli sjuuuukt skoj!
efter detta så styrde jag min cykel ner till Blå Dörren och där mötte jag en saknad vän, nämligen Markus. vi hade jätte mysigt och pratade om allt. jag saknar honom mycket. t.ex. våra pratstunder om allt mellan himmel och jord, hans kramar, hur vi nästan blev utslängda från hemkunskapen, att vi stöttade varandra och ibland till och med våra bråk.


jag börjar bli lite förvirrad. mina känslor stämmer inte in där de ska vara

jag älskkar dig
jag älskar dig,
jag älskar dig,
för du älskar mig
jag har sårat
jag har kört över
jag har gjort fel
jag har krossat
jag har förnedrat
men du älskar mig ändå
och jag älskar dig mer än någonsinn






vad spelar det för roll om jag vill ha dig, när jag ändå aldrig får det jag vill ha.

You're such a beautiful freak
I wish there were more just like you
You're not like all of the others
And that is why I love you
Beautiful freak
Some people think you have a problem
But that problem lies only with them
Just 'cause you are not like the others

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0