Utkast: en dag ...

en dag som alla andra, ungefär. matte på morgonen och vi hade faktiskt riktigt roligt. haha till idas dolda sida! det är ganska kul att bara sitta och prata om vad som helst, mest tjejsaker dårå, på lektionerna. behöver ju inte göra så mycket mer och det är dumt, för jag lär mig inget. sen skulle vi ha engelska och då tittade vi som vanligt på film. romeo & juliet, den nya. helt okej film, men eftersom att jag har sett den typ sådär 100 gånger så gick jag tidigare. våran lärare var ändå inte närvarande. när jag kom fram med tåget till varberg ser jag det värsta. inte bra väder och jag har ingen cykel. himmelriket! jag älskar min ständiga tur!
när jag kom hem började jag sätta upp kort och några texter på väggen vid sängen. tyckte att det behövdes lite förändring. det är dock inte klart, men det kommer... tro mig! ni kanske tycker att jag verkar egoistisk när ni ser att alla bilder är sånna jag har tagit eller bilder på mig. ni får en tröst, för riktigt SÅ mycket älskar jag inte mig själv. det är nämligen ca 90 bilder kvar på andra saker. t.ex. på några av er. det kommer typ imorgon tror jag

   


far more words to say
far more things to do
far more lips to kiss
far more tears to cry
far more heart to break
far more apologizes
no matters what you say
you can't take it away
just live


när jag satte upp bilderna och texterna höll jag på att gå sönder igen. jag vill inget annat än att få bli bra. jag vill höra till. jag och många andra. alla känner sig ensamma, jag vet, men det är jobbigt. man vill bli älskad på rätt sätt.


ge mig något att tro på och kyss mig ömt och brutalt


with some love/ lollo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0