skjut mig ganska hårt, tack!

hej, jag är tjejen som supar det mesta. kärlek, skolan och mitt hjärta står högst på listan. alla tre är man ganska beroende av faktikst. det är ganska skrattretande att man tycker så fruktansvärt synd om sig själv och inte låter saker bara passera. istället suger man upp dem innombords och kan inte riktigt pressa ut dem. hur mycket man än vill så funkar det inte på det viset. det skulle kännas bra med en dag i rättvisa och med godkända beslut. måste säga att det börjar bli ganska tröttsamt. ge mig något att tro på, så ska vi se att det löser sig. jag vet att det är säkert mycket värre för dig än för mig, men man blir så avundsjuk av de som antingen är sjukt lyckliga eller bara låtsas. jag antar att jag också låtsas oftast. jag är glad, men ibland går det nerför, precis som för alla andra. för jag är nog precis som alla andra, även om det varken känns så eller om jag vill det. det är den bittra sanningen.

igår var en partykväll again. den innehöll mat, skvaller, bråk, mys, irritation och något misstag hit och dit. jag var väldigt arg och ledsen. men jag antar att kvällen slutade rätt okej ändå faktiskt. vaknade med baksmälla again. det var mindre okej, men vad gör man inte liksom?


I'm going to stop pretending that I didn't break your heart
we all make misstakes
and I don't want to be that girl
sometimes I pretend that we belong together
but I know we don't
let me breathe in loving memory
we all want the same thing
we want to find the true love
I'm gonna leave you here now, my friend
I'm gonna leave alive with a broken heart
I'm gonna miss it
every day
every evening
and in every breathe I take

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0