pyton

sant! jag mår verkligen PYTON idag. det är inte okej att må såhär. ibland vill man bara dö och detta är ett sånt tillfälle
mina föräldrar är ju som sagt i Rom nu och shoppar och var på en cp stor core fest igår. fy för dom att inte jag får följa med och umgås med snygga italienare. tycker att de kan bidra lite i alla fall, men nejdå! i alla fall så tar man ju supar chansen till max när inte de är hemma, vilket egentligen inte var meningen att bli så katta som det blev. jag och ellen började i alla fall att dricka vid 5, när vi hade fått två bag in box av ellens älskling (; sen skulle vi köpa mat och vi köpte as snygg pasta som var randig med rosa, grönt och vitt. de kostade 40 kr och så råkade ELLEN glömma dem och de blev överkokta, men de gick att äta. till den snygga pastan åt vi en sås, som blev lite sur, och kyckling. då var vi redan fulla.
lalle och elin kom efter en stund och efter ytterligare en stund kom oliver. vi spelade spel och kort. jag har lärt mig poker och jag VANN!!! suger på sånt, men tydligen inte längre. sen gjorde vi någon ny påhittad shotlek som blev mycket uppskattad. haha!! vi dansade lite här och stökade ner (vilket helvete jag fick ta imorse)
vi körde i alla fall våra racer cyklar till tord och där var coffe, fjorden, agnes, oliver och så kom ludde, två jag inte kommer ihåg namnet på och isacs handbollstränare Johan. jag gjorde bort mig ganska rejält där ja. jag vaknade upp på ett inte okej place. sånt händer, men egentligen inte mig. jag hade kul faktiskt. väldigt roligt hela kvällen
och ikväll blir det groggen igen. jag längtar typ redan :D hahah!

jag har ett litet problem.. jag har ingen linsvätska kvar och alltså måste jag cykla ner till stan och köpa, men jag är i så skabbigt skick att det hade varit döden att ens vistas utanför balkongdörren. ett till problem är att jag defenitivt inte orkar. livet är jävligt hårt ibland faktikst. jag sjukter mig själv snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0