one kiss don't make an end

ingen okej dag. jag håller på att bli sjuk inbillar jag mig, för jag vill vara lite ledig från allt och bara vara för mig själv. typ tänka igenom saker osv. det gick helt okej i skolan föutom att jag bara fick bad betyg på permanentrullningen. ibland hatar jag mig själv och alla kunder, som förstörde min konsentration.


för tillfället ligger jag, som vanligt, i min säng med en kopp tee och tända ljus. mamma och pappa kom hem från Rom igår och jag fick en foundation, en väska och någon slags sjal.
de hade blivit guidade av en av påvens rådgivares chafförer i vatikanstaten och han som fixade allt hade gjort så att de fick gå till massa ställen som man egentligen inte fick gå till. lite häftigt faktikst. de såg han den gammle påvens grav och varken mamma, pappa, jessica eller henke visste hur de skulle betee sig eftersom att de inte var katoliker och alla stod och grät och skrek. (man var nämligen egentligen tvungen att vara katolik) så de gjorde korstecknet och sen fick de halvspringa där ifrån. de bodde på ett jätte fint hotell tydligen och på fredagskvällen var de på en stor skullcandy fest, som de i Rom hade ordnat. pappa och henke blev tydligen behandlade som riktiga gudar. tänk om man själv också kunde bli det :| pappa var inne i en affär också, där de säljer skullcandy, och då berättade han som har affären att halva Romas lag hade köpt lurar. lite små tufft faktiskt. de har haft en superhelg och det unnar jag dem verkligen!

själv har min helg varit ganska wierd. och okej nu är klockan 22.20. jag tänkte gå och lägga mig för att sova vid typ 21.00, för jag har inte somnat innan 1.00 på jag vet inte huuuur länge. åh! jag blir så trött på mig själv. imorgon ska jag göra synundersökning, antagligen fika med markus, köpa en sak till farmor, rida (om jag orkar), plugga och sätta upp resten av fotografierna. egentligen hade jag behövt sy på knappar på en jacka, ta bort stearin från mitt fönster, ändra om p¨å mitt rum, sälja kläder som jag inte använder och sluta röka. ge mig lite hopp vafan!

Dum spiro, spero


i've been in love with this face before
I don't feel anything anymore
kiss me, touch me
I will stand here without a breathe
I won't drop a tear for you again
i can't feel my heart when I'm with you
you are gone, gone, gone
gone with the last tear
down in the sea with everybody else
kiss me, touch me
I don't feel a damn shit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0