nära döden och ledsen till max

jag ligger här på min dödsbädd och inser att jag måste vara väldigt booooring! mina läsare på bloggen har minskat drastiskt. tänkte att jag kunde bli lite uppiggad nu när jag ligger här och väntar på att få stänga mina ögon föralltid. känns som att jag ligger i digerdöden. om jag inte skriver imorgon så vet ni att förkylningen har tagit kål på mig.

nu är det såhär att jag har en väääääldigt skoj sak att se fram emot! jag, ellen, mamma, therese, isac och johan ska till Hemsedal sön-tors v.8. det ska bli så cp skoj! skidor, snowboard, öl, cider, vin, varm choklad, musik, snygga killar.. ja you name it! jag och ellen har ju så skoj ihop också, så det ska bli the time of our lifes! får väl se vad som har hänt nät vi kommer hem. det är ju ändå jag, ellen, mamma och therese som åker. galet?


ett ord i taget, vännen
ett ord för mycket
en för längtansfull blick mot det förbjudna
en smekning i fel riktning
en tanke på fel håll
ett för lätt steg in i döden
du tog någon annans pojkvänn!



jag lider med dig Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0