money, money, money

tjohoo! jag är ganska på hugget just nu. är ganska glad, för jag har tjänat 350 kronor idag. fett glad! klippte caap vid 5 och det var super mysigt att prata med honom. han lånade lite saker av mig till 200 dagars som är imorgon. han kommer lätt bli snyggast! haha!! jag styrde min racercykel hem till jennie och klippte hennes moder och fader. jag fick till och med en julklapp av ingrid (jennies mamma). jag vill öppna den nuuuu, men jag måste vänta tills julafton.

jag ska snart titta på "när mörkret faller" jag hatar den filmen, för jag blir så arg av den, men jag känner att jag måste se den ändå.

imorgon har jag fullt schema:
10.00 - plugga
11.00 - till farmor
.... PLUGGAAAA!!!!!
19.00 - träna street dance

här kommer lite bilder. känner att jag varit lite lam med det nämligen

  ellen och fjorden hos tobbe :)
  emelie och fjorden när vi bowlade
  ellen och fjorden på bongo
  mitt hjärta och jag.


förresten så var det en som frågade var man kunde göra det där testet om man är allergisk mot kyla och svaret är:
hemma!!
ta lite is ur frysen och påse antar jag att du har hemma. det är ju en fördel om du har en frys och påse annars kan du nog låna av någon. lycka till! jag har inte gjort det än, men funderar på det. tror det blir imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0