kan man ta ett steg för mycket?

en dag
en natt
ett liv?
kan man ta ett steg för mycket?
kan man ta ett steg för lite?
jag vill se dig på avstånd
och röra dig när jag vill

jag har vaknat, klätt på mig, fikat på stan och sitter nu här. om några minuter ska jag traska till farmor och farfar för att få en god måltid. sen ska jag festa som aldrig förr. vi skulle kanske åkt och hälsat på dem i uddevalla, men det blev inte så för vi hittade ingen chaufför. får ta det någon annan helg typ. planerar kanske en långhelg till gotland. skulle vara kul att träffa alla igen. haha!
"eeejlin, huer poullar due mejd dåm häere naglarna?" katta katta katta!


party party party! kanske skriver igen lite senare. nu ska jag tjocka i mig farmors mat.

Kommentarer
Postat av: F

Full verkade du vara iaf, yrade om midsommar sill :S.

2008-11-30 @ 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0