inte enligt planer

no no no! min plan igårkväll var som sagt en lugn hemmakväll och sova tidgit. istället blev det en hård partykväll i kungsäter (jag har aldrig varit så långt ute på landet på fest förut. heeeelt crazy) och min hemkomst blev klockan 05.00. idag är jag faktikst ganska trött. det var väl ganska blandat folk på festen. från killar med hår nästan ner till rumpan till killar som hade rakat, från platinablekta killar till svarthåriga, från musiker till mekaniker, från skinnbrallor till mjukisbrallor. alltså det var en väldigt blandning av stilar och personligheter. jag blev någons nya idol och så var det en läskig katt där. jag slog i mitt ben i ett bord också så nu är det en bit som är svullo och blå,rosa.

idag hade jag tänkt att jag ska plugga. haha, yepp ni läste rätt. sen ska jag duscha och sen ut och gå. ikväl ska jag nog också plugga, men sen vill jag väldigt gärna se wallander. :D de är så sjukt cp bra!!


jag har också sårat någon som jag älskar väldigt mycket. åt helvete med mig ibland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0