If I were a boy

beyonce´s låt If I were a boy har satt sig i mitt hjärta totalt. den är sann, men jag har hittat en kille som är tvärtom. det känns som om det är jag som är killen i låten. att hon sjunger om mig som jag behandlar honom och jag hatar det. jag älskar honom och jag vill visa det, men det är så svårt. han har liksom fastnat i mitt hjärta och kommer inte ut. jag önskar bara att jag visste hur jag skulle göra för att få det att funka och jag vill inte bete mig som ett svin. tyvärr gör jag det och det sårar mig. jag vet att det sårar dig och det sårar mig. jag har sagt många dumma saker som jag inte har menat, jag har gjort saker som inte var min mening att såra dig och jag har behandlat dig like crap, men jag älskar dig. jag älskar älskar älskar dig Andree. mer än jag själv trodde att jag gjorde. sjukt mycket mer! jag önskar och vill bättra mig. tro mig, det kommer funka!

ni som läser kanske tycker att det är fegt, dumt eller vad som helst, att skriva detta här. men tro mig, jag kommer säga det och har sagt det till honom. om ni visste situationen hade ni kanske förstått lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0