en lättnad

matchen gick som den skulle och det var kul. hade lite ny stass idag också och det blev uppskattat faktiskt.

nu är det såhär att en av mina vänner har gått och kärat ner sig i en fd fängelsefånge. han bor just nu på ett hem för personer som skall ut i det "verkliga" livet igen. hon har skickat en bild på mig till honom och ja, nu ska den upp på en anslagstavla för intresseanmälan. alltså ska de gangster killar som tycker att jag verkar vara något att ha skriva upp sig. jag troooor jag dör! så sjukt komiskt!!! haha

det är faktiskt väldigt svårt att leva upp till allas förväntningar. man försöker räcka till och betee sig som man "ska" och som behagar andra. dream on, bitch! varken du eller jag eller någon annan kommer lyckas. alltid är det någon som är sur, stör sig, hatar, gråter eller är arg. jag är en av dem och säkert du också. man gör val som man tror är rätt, men som enligt någon annan är väldigt fel. man ser kanske inte konsekvenserna av sitt handlande. jag är sån. jag bara stormar över allt oc shit, där blev någon ledsen. förlåt! usch vad jah hatar ordet förlåt. alla missbrukar det, så det har noll betydelse nu.

puss älsklingar

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahaha! ;D det kommer bli så bra såååå :*

2008-11-15 @ 12:25:04
URL: http://xsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0