bowling

idag var jag i skolan en stund, men mådde inte så bra så jag begav mig hemmåt. när jag kom hem låg jag bara och tittade på mina kära tv-serier tills klockan blev 5 och jag insåg att jag var tvungen att skynda mig. snabbt in i duchen, sminka mig, klä på mig och ta racercykeln hem till fjorden. kom dit PRECIS vid kvart i. vi åt god mat och drack vin, sen åkte vi och bowlade. det skulle vara en överraskning för mig och ellen, från emelie och fjorden, men jag kom faktiskt på det för några dagar sen. dock har ingen erkännt att jag hade rätt. men jag viiiisste det! i alla fall så var det det mysigaste jag har gjort på länge. trots att vakerna stod med falkögon på oss. shit alltså! fjorden vann första omgången, men jag vann andra! jag trodde jag sög totalt på bowling, men antagligen har jag en gnista någonstans som flammar upp ibland. vi åkte hem till ellen efter det och tittade lite på idol, sen tog jag taxi hem, för jag mår pytonorm. klockan var 22.00 när jag var hemma. täääänk er! lovisa håkansson, hemma klockan tio en fredag.. det hör inte till det vanligaste.
när jag kom hem så var anders och anita här med mamma och pappa. det var super mysigt eftersom att anders är min bästa vän :) gud vad de är mysiga. jag skulle bara kunna pussa på dom hela tiden :D så min kväll blev inte så förstörd ändå.

nu har jag tittat på ett avsnitt av americans next top model och jag hade tänkt vila mina ögon ett antal timmar. tror att de behöver det. min mage är inte heller att leka med. hello gravvi giiiiirl! nej nej, det är bara så att min mage har strejkat hela jävla (ursäkta svordommen) dagen. jag fick sån kramp att jag fick sätta mig ner i skolan och nu ligger jag här med gråten i halsen över min onda mage.

godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0