5 gången gillt

idag åkte jag till skolan och skulle ha gympa. trodde att vi började senare, men icke. nu är det, som tur är, så att vi har en väldigt snäll lärare så han sa att det var okej. det var faktikst inte bara jag heller. sen hade jag praktisk marknadsföring och det gick väl helt okej. när jag kom hem till varberg följde fjorden och agnes med mig och piercade naveln. nu är jag återligen en glad ägare till 3 piercingar i naveln. det var 5 gången som jag tog hål i naveln. det är ganska många faktiskt. men sånt är livet. jag har kommit på att jag ska sätta i två slags piercingar mellan brösten. låter kanske inte så häftigt, men tro mig, det är det!
efter detta så färgade jag mitt hår. känns...hmm... väldigt ovant och shit. har aldrig varit så här mörk. man vänjer sig väl (hoppas jag!!!). kvällen har jag spenderat med elin och ellen. vi har haft väldigt mysigt med en promme, godkännande och en trevlig pratstund.

ny färg :)  musse  musse + kusse


just nu ligger jag i min säng med värkande navel och har precis börjat titta på första säsongen av one tree hill igen. tänkte faktikst sova nu. är ju liksom en dag imorgon också.

közzZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej lovisa:) jag har ditt dior läppglans här, du la ju det i min väska! så du vet vart det finns:)

2008-11-09 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0