funderingar

idag lockade stranden, så jag drog ner vid ca 10. låg där till 1 och började jobba klockan 2. NÖDVÄNDIGT! isabelle kom hem idag också. det var trevligt och hon berättade om sin resa. najs! jag vill också åka iväg nu. bort bort bort!
jag fick en ganska bra idé om att byta skola till john bauer i sthlm någon gång? kanske nästa år, för nu är det nog försent. hade varit jävligt nice, för jag är sjukt trött på varberg och allt här. man tänker att man ska börja om, men det kan man inte för folk dömmer en precis som vanligt, så som de alltid har gjort. mänskligt, mänskligt, men ändå. jag dör snart i den här hålan. finns noll att göra och inga snajsiga som man kan lägga band på. nej, det blir till att flytta. vart som helst, men helt nu på dirr. shit vad jag önskar att någon snodde med mig och jag fick det glammigaste livet ever. ge mig!


mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0