en framtid

jag är så trött på mig själv att jag bara tjatar och hoppas på saker som inte händer. en dag ska jag bli något stort. det får låta hur töntigt som helst, men jag ska fan komma någon vart med mitt liv. jag vägrar sitta och ruttna i denna hålan. jag vill ut i världen och bli ihågkommen som något bra. ni får misstro mig hur mycket ni vill, men det taggar bara mer. aldrig att jag ska bli en deprimerad flerbarnsmamma när min man är otrogen med en yngre och snyggare brud. usch på det!


ett sista andetag
en sista kyss
en sista blick
jag vände mig aldrig om när jag gick


Kommentarer
Postat av: anonym varbergsbo

skriv lite. roligt o läsa din blogg:)

2008-08-11 @ 22:00:19
Postat av: salle

en dag ska jag med bli något stort!! high five, vi har samma mål;D

2008-10-06 @ 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0